10maj

som sagt jag har jobbat hela helgen och har inte skrivit någe här..
mmm jobbade då fre-mån tufft tufft när jag varit hemma över ett år...haha nej det gick bra lite tufft fre lör men sön mån gick galant:) jag bytte i söndags så jag jobbade dag ist för kväll..jag gillar inte att jobba kväll jag bara väntar på att jobba det är bättre att börja 7 eftesom jag ändå går upp på morgonen.. så jobbade 3mornar i rad och jag var pigg!:) det löste sig iaf på tors, jag jobbar onsdag ist för torsdag..så jag blir ledig tors-sön.. då jag o tilde ska umgås hela helgen själva vi får ha tjej helg:)

i lördags så kollade jag o kai på avatar och åt ost o kex:) mums.. men jag somnade i halva filmen men inte för att den var dålig utan för att jag kände mig tvungen att sova för jag skulle upp o jobba..jag är ju sån som räknar timmar...jag gillar inte att somna sent för då kanske jag blir trött dagen efter o det vill jag inte men samtidigt om jag sover för mycket så blir jag trött av det lr som ofta har hänt att jag vaknar med huvudvärk..men nu är det längesen det är nog bara för att jag har börjat druckit vatten! duktiga jag..

så på söndagen när jag kom hem så mötte kai o tilde upp mig så gick vi till lekparken sen hade kai lagat mat kroketter och kyckling:)  på kvällen där så fortsatte vi kolla klart på avatar:) den var bra!! synd att vi inte kollade den på 3D bio det hade varit grymt tror jag..läckra färger var det...

idag när jag kom hem från jobbet så skjutsade jag kai direkt till hans jobb sen hem o la tilde så kom lollo o alva, sen tog vi en promenad tll sången som var det allra sista..lite konstigt känns det för vi har ju gått sen barnen var smååå....men nu e de för stora för att sitta still..inte för att tilde typ någonsin suttit still:P men iaf när vi kom dit så skulle vi vara i kyrkan ist där de hade fixat med ett stooort täcke som alla satt på i en ring där vi sjöng lite o så.. sen var det olika stationer, smak lukt syn känsel...
det är ju fortf öppna förskolan på måndagar som vi kan gå på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0