17maj

igår så kom kai hem:) tilde blev jätteglad började snurra runt och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen..
vi åkte o köpte pizza och
hyrde filmer en bra och en dålig..;(

fan vad fort min ledighet har gått....... och nu ska jag jobba i helgen!!!trååååk...

men sen e jag ledig tre helger, mamma fyller 50 nästa helg så då tog jag semester sen e jag ledig två på schemat.. den helgen alva fyller och ska ha kalas så får vi främmande från göteborg!!!sandra och johan:)

lollo var här i lördags oxå..vi drack vin o pratade massa skit, men hon kom inte förens halv 9 så kvällen bara rusade iväg och så var det sängdags..


det ska börjas i tid:)

äntligen är pappa hemma:)

kai kommer hem vid tre så ska jag åka o lämna in filmer sen jobba kvällen, imorgon jobbar jag förm och på hjärt o lungräddning på eft...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ja som hon har ropat:Pappa, Pappa, Pappa- Nej jag är Lollo!! Pappa?? haha

2010-05-18 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0