21maj

våran dag igår började med att vi mötte mamma på marieberg så hon fick shoppa lite nya kläder:) o jag hittade en del som jag införskaffa mig..jag tänker mycket att den kan jag ha på jobbet osv, eftersom vi har våra egna kläder så borde vi få ersättning att köpa jobb kläder tycker jag!
sen fortsatte vi hem till mamma och njöööt av solen så härligt!! jag o mamma sågade ner ett träd för hand,inte ett stoort träd..utan en stor buske med massa grenar stammar osv..vi är duktiga lr mamma mest:) hon bara skrattar åt mig när jag tar i:) vi åt middag ute o fika ute helt underbart..o tilde fick gå på gräset barfota först var det lite läskigt men sen så:) det kittlar väll:P tur att vi tog vara på solen igår eftersom det regnar idag..:( ääh det gör inget för jag ska ändå jobba hela helgen........




på marieberg men vi köpte inte de där solglasögonen:)

mmm mat äta själv:)

som sen blev duschen


mys i soffan:)


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Hihi, var ju tvungen att titta in på din blogg, är alltid kul att läsa när facebookvännerna gör lite reklam. Undrar du vem jag är, så titta in och se om du känner igen mig :o)

2010-05-21 @ 09:29:15
URL: http://egomamma.se
Postat av: petra

ja men absolut:)

2010-05-21 @ 09:42:10
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sötnöten!

2010-05-21 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0