24maj

idag är jag ledig för jag har varit duktig och arbetat hela helgen,, i morse gick jag upp vid halv tio o tilde vid kvart i.. hon hade välling i sängen så då sover hon längre:)fast så kanske man inte ska göra varje natt.:P
nu sitter jag ute på balkongen med halva kroppen i solen...såå skönt så och så avnjuter jag ett glas isvatten:) o tilde sover så jag får passa på när det är lungt.
idag så haffade jag våran bovärd när jag stod ute på balkongen, så han kom in o fixade en låda i köket som varit trasig..vi får aldrig arslet ur vagnen och ringer honom..så bra att han gick där ute!!! åskådare hade han med kan man säga tilde hon tittade och tittade:)

sen ringde de från jobbet och frågade om jag ville jobba dag imorgon ist för kväll:) nu förlorar vi en massa pengar på att kai går hemma men det är ju så trist att vänta o vänta på att klockan ska bli dags att åka till jobbet..så vi får ta den smällen helt enkelt..det handlar ju bara om en dag.så vi passar på att storhandla imorgon när kai ändå är hemma..

o nu har jag chattat med johanna som kommer till örebro imorgon som jag gärna vill träffa så måste ändra lite i planeringen för imorgon så vi hinner ses det blir ju inte varje dag direkt.

jag sitter med solglasögon så tror det kan bli lite stav fel:P
på ons så ska jag på grillkväll på jobbet för anhöriga sen efter det så är det tänkt att några från jobbet ska ut o ta några öl..det säger man ju inte nej till:P det blir inte sent iaf eftersom jag ska upp o ta hand om dotera min på tors.
just på ons så skulle det vara skönt att bo nära stan, för bussarna har ändrat om massa så vet knappt var jag ska hoppa på lr hur de går och cykla vetifan om jag törs i mörkret + några öl..hmm nja.. äh får ringa lollo:) haha  nejdå lollo det ska jag inte...

sen på tors så kommer min bror hit, och carro o barnen är i katrineholm tror jag då.. på lör så ska vi på fest mamma fyller 50 och ska ha fest i torpet!!!:) då får det bannemej vara sol!!!
farmor tar tilde lör-sön.. så jag skulle egentligen jobbat men har tagit sem så jag vet att jag verkligen får gå.. sist jag skulle på fest lr min morbror fyllde då var det ingen som kunde byta tur med mig så då är det lika bra att ta sem så jag vet att jag kan gå.


jag på balkongen:) schyst ljus:)

så här kan man oxå ha stövlarna:)

sparkar boll


Kommentarer
Postat av: Carro

Snart ses vi, lutar åt att vi kommer till er på torsdagen:)

2010-05-24 @ 15:15:00
URL: http://felliam.wordpress.com
Postat av: petra

oki:) hör av dig när du vet säkert...jag vill veta sådant vettu:)

2010-05-24 @ 15:21:13
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0