29maj

idag är det party party!! mamma ska ha 50års fest i torpet:) men vart är SOLEN?????????? det var ju sol igår varför kan det inte vara det idag när vi ska vara ute....AAAAA....
carros mamma är här och ska ta liam och felicia så skulle farmor ta tilde men hon har migrän så carros mamma ska ta alla tre barnen ikväll natt imorgon..så otroligt snällt av henne.:) 

igår var vi och tittade på patrik carro liam och felicias nya lägenhet!! de har ju inte sett den, det är jag och kai som varit på visning..så det var ju kul för dem o se vart de ska bo:P det blir kanon..:) eftersom de ska bli ÖREBRO bor!!!!!:)

igår var jag kai o patrik på marieberg då hade felicia och tilde bråkat..tilde hade dragit felicia i håret o felicia puttade till tilde...:P hade jag velat sett, bra att felicia säger ifrån.
o så drog vi en lååång bastu igår oxå...först jag carro anneli sen gick anneli hem så kom kai och patrik..sen blev det hem o äta lite o lägga sig...!


liam är ute och går med tilde:)

lilla snuttan:)

Kommentarer
Postat av: LOLLO

Åh så fin hon var i klänningen ja köpte:) Ha det så himla kul ikväll:)

2010-05-29 @ 17:15:33
Postat av: petra

ja det tycker jag med:)

2010-05-31 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0