3maj

vi e inne i maj nu.... snart sommar alltså!!inge mera snö utan BARA sol bad värme:)  haha lr hur:(

jaha valborg då,vi åkte till mamma med tilde sen åkte vi vidare till kais mamma där kais moster och man var oxå, vi sjöng lite karaeoke o åt o så! vi var väll hemma efter 4 på morgonen... sen dagen efter när jag pratade med mamma så ville hon ha tilde tills på söndagen så vi gick ut o käkade sen åkte vi hem o la oss och vilade!!!så där utan att vara stressad....sååå skönt... efter det vidare till kati sen 21.30 så for vi på BIO!!! det är inte ofta det händer...mmm jag kan inte komma ihåg vad den hette ovanligt med mig:( men med leonardo dicaprio iaf!! bra var den med.. så det måste vi göra om..

det är skönt att vara lite barnfri ibland det behöver man..

mmm ikväll har jag jobbat då,,men e ledig tre dagar nu sen kör jag fre-mån:( mindre roligt...


haha vi var o firade kati i lördags oxå hon blev så stor som 24:) o när vi skjutsade henne till tågstationen så hade hon så mycket att bära så hon fick låna tildes vagn:) hon tyckte det var jätte pinsamt...:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Shutter Island min vän, Shutter Island:) Hette filmen alltså hehe!

2010-05-04 @ 07:40:22
Postat av: petra

ja just det precis:)haha..glömmer alltid vad filmer heter:)

2010-05-04 @ 08:57:40
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha va? nää inte du inte! Namn e du världsbäst på! "Ja men du vet det är ju den filmen med han som var med i den där filmen som typ handla om...."

2010-05-04 @ 11:30:40
Postat av: petra

haha känner inte igen mig:p

2010-05-04 @ 12:17:50
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: helena

hehe...

kan tänka mig att du tyckte den var bra. själv är jag ju mer för svenska filmer och mindre blod men den va väl okej =0P

2010-05-04 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0