4maj

tilde sover så jag passar på att skriva lite:)

tilde o jag fick kill besök förut..det var några killar som skulle koppla in stadsnät, sen när de drog så skulle jag sätta på tvn nej då fungerar ingenting:( så jag fick själv krypa under akvariumet o koppla lite men ingen stöt iaf!

sen har tilde fått dagis plats, i solhaga blev det..vi ville ha här i björkhaga men men..det blir nog bra i solhaga med det stod bra om det på nätet iaf...de prioriterar bra grejer o lagar deras egen mat..mycket ute o gympa..det e bra:) tilde behöver aktivering:)

ha ha igår kväll när jag skulle gå in tilde och lägga på henne täcke så låg hon så här:)

det första jag såg var en stjärt som putade upp, haha så hon hade tagit av sig blöjan innan hon somnade...hoppas det inte blir en vana:P

i eftermiddag ska vi till kennet som e torpet o äta mat:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaaa, jodu. Det där händer oss ofta med vår Skrållan, kanske ligger i er släkt, vad vet jag ;D Nu skrattar jag högt. Roligt att du målade över med.. saknar vår Tilde mkt faktiskt. Hugger till i hjärtat när jag tänker på henne. Lillsnuttan..

2010-05-04 @ 11:37:58
URL: http://www.felliam.wordpress.com
Postat av: petra

haha det såg så roligt ut när jag kom in:) men snart ses vi..sen kan vi ses nästan varje dag:)

2010-05-04 @ 11:53:59
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0