4majjjjjj

tjohop......nu e det kväll snart dags att besöka john blund:) nu lite tv sen lite skvaller så är min kväll gjord..o imorgon är det en ny dag o jag har inga planer alls..var ju hemma hela dagen idag tills 16ungefär o det blir lite tråkigt, fast det var väll för att vi hade killar här som kom in när som..det e ju inte direkt så jag lägger mig o vilar när tilde sover ifall de klampar in:P

tilde har iaf hjälpt mig damsuga idag eller det hon tyckte var roligt var att stoppa in fingrarna i hålet när damsugaren var på:) det var roande.hehe


sen har vi varit hos min morbror kennet i torpet o ätit mat...gryta:) mormor var där och min morfar med fruga..:)  ja sen var det dags att åka hem o ta kväller, så kai o tilde tog ett långt bad o tilde ville inte gå upp.jag tror hon skulle kunna bo i ett badkar!

ja men just ja vi var på barnens ö i söndags med lollo anders alva, så jag o tilde åkte karusell o pappa tog kort:) men herreguud vad snurrig jag blev efter det,, helt otroligt vad har hänt!hur kul är det då att man ska må illa lr bli snurrig av minsta lilla gunga:(
JAG ÄR BARA 25 ja iaf en mån till:)


 nu nu får det räcka för idag!! natti:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0