5maaaaj kvällll

johopp vad duktig jag e på att uppdatera nu när jag varit ledig:P blir sämre med det i helgen skulle jag tro..
jag o tilde har då som sagt haft en hemma dag, vi var ute i lekparken o gungade o gjorde sandkakor, lr jag gjorde o tilde ville äta sanden...mums! sen gick vi in så lagade jag lunch till oss hemmagjord pyttipanna som självklart pappa kai fick smaka på när han kom hem:P

mamma o kennet kom förbi en sväng på kvällskvisten på en kopp kaffe:) det var trevligt tycker jag:)

när vi bodde i solhaga så ansökte vi om dagisplatser där och när vi flyttade hit till björkhaga så ansökte vi här..igår fick vi ett brev om att hon då fått ett dagis i solhaga men idag fick vi ett brev om att hon fått dagis plats i björkhaga!! så vi valde det såklart jag gick iväg o postade det förut,,så funderar på att ringa snart o fråga om man får komma o kolla..o det roliga e att dagiset ligger typ 2min från våran lägenhet, bara över vägen så är vi framme!!så får vi hoppas på att det är bra personal osv.. jag vet att det heter FÖRSKOLA:) men har inte riktigt kommit över dagis än:P


mmm vad gott det är med sand:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0