7maj

kati har varit så snäll o hjälpt mig med bloggen så den ser lite roligare ut:P
jag o tilde var hos kennet igår på dagen se när vi åkte hem så hämtade vi upp kati som följde med oss hem:)så vi var ute i lekparken med tilde..det var så skönt väder!det är det idag med..

vi skjutsade kai som hade fotbollsträning, jag frågade innan han hoppade ur bilen om han har mobilen med sig, ja det har jag säger han....ok..
sen kommer vi hem då ringer deras pappa från finland, och berättar att någon dam ringt och sagt att hon hittat en mobil,det stod väll pappa som hon ringde upp..så hon ringde till finland till kais pappa som inte kan så myclet svenska, men tydligen tillräckligt:)
så jag åkte o hämtade mobilen:)otroligt snällt av damen det är inte många som hade försökt att lämna tillbaka den..

nehep nu börjar min dotter att tjoa från sitt rum,,så lägger in bilder sen:P


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mkt fin blogg du fått! Haha jag har faktiskt förlagt min mob.. Vet dock att den är här hemma frågan är bara var! Som bortblåst ju!

2010-05-07 @ 09:27:31
Postat av: petra

ja den blev lite roligare nu:)

2010-05-07 @ 10:26:54
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0