härlig dag:)

när jag vaknade i morse så sken solen in i sovrums fönstret, så jag tänkte att det skulle bli en solig dag..men när jag gick upp så var det ingen sol jag trodde det skulle börja regna..
men värme har det varit och solen kom ju:)
i förm så städade jag badrummet drog fram badkaret o grejer.. sen kom lollo och alva så jag o tilde gick ut och mötte dem,vi gick en liten sväng till lekparken,tilde var så snäll o gjorde så alva fick en massa sand i hårbotten..:P
sen kom jenny och fredrik o hälsade på lite:) o när de åkt så började jag laga maten så kom mamma, o vi tog en lång promenad.jätteskönt! och avslutade med lekparken igen..:) tilde gillar verkligen att hålla på med sand det känns nog skönt i händerna. när vi kom in blev det dusch gröt säng för hennes del. o jag följde med mamma ut med zita innan de åkte hem.

igår gick jag o tilde över till en jobbarkompis hon bor alldeles i närheten, så tilde fick sitta på mina axlar:) vi gick o tittade på deras kisse ungar som är en vecka gamla.såå söta så, en utav dem hade öppnat ett öga:)
sen var jag på hlr utb i går igen, fast för vuxna, det var en bra utb tycker jag, visst att man kan det på dockorna nu men undrar hur man reagerar i verkliga livet,, men jäklar vad hårt man får trycka jag har ont i handen o armen idag!! händer det på riktigt någon gång peppar peppar det ska det inte men man får ju krafter att klara av grejer..



tilde ute och går med dockan:)

Kommentarer
Postat av: Hanna Lundstedt

Hon är såå söt i rosa!

2010-05-19 @ 22:07:00
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0