mmmm hmmm

det värsta som finns är när folk säger saker men inte håller det de säger...vad är det som är så svårt det är ju inte så att man är 14 längre...
sen är det bra om man kan styra sitt eget liv inte att någon annan gör det åt en...mmm det är synd..
jag har börjat tänkt lite vilka som egentligen finns i mitt liv PÅ RIKTIGT!vilka jag vill ska finnas.. det är många jag skulle vilja ha i mitt liv men som det inte blir så med tyvär..

man lever inte direkt samma liv som man gjorde i vingåker där var det bara vänner och festa som gällde,nu är det skillnad men som sagt man har blivit äldre och prioriterar annat...vänner betyder oerhört mycket för mig men jag tänker inte försöka vara vän men någon som inte ger någonting tillbaka.. man har alltid funnits där lyssnat om någon mår dåligt osv...
så mycket som jag har gett,ja det fungerar bra för stunden..


man ger och tar.....man ska inte var ensam...vänner behöver man genom hela livet..även om inte vissa tror det så kommer ni en dag märka det..

ta hand om era vänner visa att ni bryr er..:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Så sant så sant!! Man får se det så att det e bättre att ha få riktiga vänner istället för 100 kompisar! Du är ju min bästis iaf:) <3

2010-05-11 @ 14:07:07
Postat av: petra

detsamma:) det har du rätt i..

2010-05-11 @ 15:00:29
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Hanna

viktiga och tänkvärda ord tösen! Jag håller helt och hållet med..

2010-05-11 @ 16:31:02
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: petra

tack..:) det är ju så det är.

2010-05-11 @ 17:14:19
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0