mums

sitter i soffan o äter chips o dipp!!!mums...vitlöksdipp, jag skulle ha paprika-vitlök men den fanns inte, detta smakar gott ändå..åt alltid vitlöksdipp förut! sen är det lyxfällan på tv o lite blogg:)

kai e då i falun på innebandy cup deras först match var efter 21 idag..vid ett åkte han sen drog vi till lollo o alva o lekte lite..tilde fick gå själv i trapphuset och gick DIREKT till rätt dörr och ville in o ropade pappa:) hon visste iaf vart hon skulle o jag har alltid burit henne annars, så snacka om att hon registrerar saker...eller barn i allmänhet..
sen åkte vi hem o lekte lite så lagade jag mat pannkakor!!det e ju såå gott..nu när kai inte är hemma så passar jag på, han gillar ju inte det:( efter maten så tog vi en dusch, herregud vad vi duschar i detta hushåll..jag sa det till kai att vi skulle fan inte kunna ha ett hus så mycket vatten som vi använder..

HAHA tilde gjorde en rolig grej, hon satt brevid mig i soffan sen lyfte hon upp min tröja och gjorde pruttljud på magen:) flera flera ggr.. hon vill väll göra likadant som vi gör:)

efter lyxfällan så får det bli sängen för mig e riktigt trött..lägga mig o läsa lite..jag tror att det är första natten som jag sover helt själv sen tilde föddes, annars så har jag åkt till mamma lr gjort någe annat.. inte mörkrädd än...blir nog inte det heller vi har ju bott in oss nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0