Utkast: Maj 5, 2010



vi har ju målat om i köket, så detta e resultatet, lr det är kai som har målat SÅKLART!
jag får inte,o skulle jag göra det så skulle det säkert bli en massa rinningar osv...:P



haha jag o lollo på klassfesten, heeelt inne i mobilen...

haha detta e oxå på klassfesten då:) jag hade kul verkar det som:P

mm det  verkar bli en hemma dag idag med...vad har hänt med mig jag som alltid ska iväg o göra någe det första jag gör,så jag får helt enkelt ta en hemma dag imorgon med:)
jag vet inte vad jag skulle göra tänkte åka till lollo o alva igår men lollo var sjuk:(
tilde fick sig en sköön dusch på morgonen,o vill inte komma upp som vanligt:P

midsommar veckan så verkar det som att det blir jag kai lollo carro o barnen, min bror ska ev ha utb hela veckan carro skulle på möte o kommer tisdagen o anders ska ev jobba!! men vi gör det roligt ändå såklart:) de kommer till helgen iaf!



tittar sig i spegeln:P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha jag har ju värsta strip håret ujuj! Men vi har ju söta barn iaf:)

2010-05-05 @ 19:02:04
Postat av: Hanna Lundstedt

Ja, ni har verkligen söta små tjejjer!! :)

2010-05-06 @ 08:49:52
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: petra

:) lollo du får tvätta håret oftare:)

2010-05-06 @ 10:58:41
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0