3nov

idag är jag ledig..fick sovmorgon till 9 oxå:)

när tilde hade ätit frukost så tog hon sin haklapp och gick iväg, och efter en liten stund kom hon ut från badrummet och hade haklappen och sa titta!  då hade hon tvättat av den i handfatet:) hehe så den var ren och fin.

sen skulle hon borsta tänderna då tar hon och torkar av pallen med en handuk eftersom pallen var blöt,sen tar hon sin tandborste och tandkräm o borstar tänderna "på sitt sätt då"

hon har duschat en gång idag och jag råkade nämna dusch till mamma som jag pratade med i tele då försöker hon få av sig kläderna och vill duscha igen..ja vi har en tjej som älskar vatten iaf:) ska bli kul när hon får börja på simskola:)

igår så började ewa ställa in massa grejer i rummet hon fått här, vi har ett rum hos henne oxå men det e ju ingen super brådska att flytta över mer grejer...men ska börja packa lite idag tänkte jag..
o imorgon klockan 10 kommer våran bovärd och ska besikta våran lägenhet..sen kommer en arbetskamrat så ska vi käka lunch ihop:)

nu hör jag att tilde springer runt bland ewas grejer inte så bra kanske:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0