desperete:)

sitter på sängen o har precis kommit ur duschen efter en liten promenad, jag har gått ut en liten sväng varje kväll de senaste dagarna,måste komma hemifrån en stund det är ju inte det mysigaste lägenheten direkt just nu.....

idag var kai hemma o vabbade med tilde,o jag jobbade,så var han hos läkaren med henne men hon var inte sjuk men fick ut hostmedicin, så imorgon blir det f-skolan för henne! det tror jag hon kommer tycka är jättekul:)  sen efter jobbet så "tvingade" en arbetskamrat/granne mig  att gå hem från jobbet,jag tycker om att gå men det e en sån tråkig väg men har man sällskap så är det lungt:) iaf jag följde med henne hem och tittade på hennes badrum som öbo nyss fixat,samma sak som vi kommer få..det var fräscht VITT men fint så det blir kanoners:) mycket mysigare med kakel än våt tapet:(
sen kom lollo efter sitt jobb så körde vi över grejer till huset,tack för hjälpen ännu en gång:) o nu håller kai på att tapetsera vårat sovrum till ewa och är snart färdig:)

jag ska kolla på desperete housewifes jag:) o ta mig lite oboy o knäckemacka med ost o kaviar:) mmmm

ja jag var på stan en sväng förut o köpte en pippi docka till tilde:) hon ÄLSKAR ju pippi så kunde inte hålla mig...det skulle varit till julklapp men kunde inte hålla mig vi får köpa någe annat,lite finns det redan:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0