fredag idag

jahap idag är det fredag som är lika med jobb....... men imorgon har jag semester...kai är borta på cup o jag ska packa...sen se till att få bort grejer till huset,kanske inte imorgon beror på lite..
nu ska tilde sova sen äta sen f-skolan.....

igår så hade jag anna på besök vi käkade lunch o snackade en massa:) sen gick jag o tilde ut,o efter det kom kai hem då lagade vi mat hemmegjorda köttbullar:) det e gott...o alva kom i den svängen oxå,sen kom mamma, sen kom patrik med familj..fullt ös igår.... alva kändes lite varm så tog tempen hon hade 39,8 inte konstigt att hon var lite kinkig....

ja sen åkte alla hem o jag o mamma tog en liten promenad jag hade gärna gått längre men mamma skulle åka hem o lite läskigt är det att gå helt själv men sen var det ju lyxfällan oxå som ja ville se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0