känner mig helt beng nu

herregud jag döööörrr.......nu har jag tröttnat på detta......vi har haft flera veckor på oss att flytta över grejer osv och jag har inte känt att det e jobbigt, MEN nu har jag tröttnat!  fan jag jobbar o när jag kommer hem så är det bara massa grejer överallt, massa plock STÄD!

nu är det inte många dagar kvar som TUR är,den är det synd om tilde oxå hon måste bli förvirrad, jag blir det iaf..........

jobbade idag o när jag kom hem satte jag igång direkt med tvättstugan så den e ren nu, men tvättar så det blir väll att torka av lite till......så allt i köket utom ett skåp e klart!

så har ewas hjälp varit här o flyttat in grejer monterat hennes säng o så..skönt för henne att det e klart....

vi har inte ens gått igenom våra grejer innan vi packat bara slängt ner allt..orkar verkligen inte kolla igenom allt!

nu e kai iväg över kvällen o jag o tilde e hemma o skulle vilja dra iväg någonstans men vet inte vart...........kanske ska skura ur badrummet ordentligt......åå vad roligt!

jävligt positiv idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0