mys


inte den bästa bilden kanske:P  men köpte oss en skortsensfri kamin idag,och jag trivs sitter gärna framför den o myser:)

idag började hantverkarna riva ur badrummet, 7:30-15:40 var det bank borr o spring ut o in.men till jul e badrummet nere o tvättstugan klart sa de:) så på torsdag ska jag hem till lollo o tvätta hon har bokat tvättstugan till mig..kiitos:)

o ikväll var jag på julbord med jobbet men var inte på mitt bästa humör, trött och fick ont i magen efter all mat...har ju inte ätit så jättebra sista dagarna..i söndags så kom jag på vid 14 att vi kanske borde äta frukost...lätt att glömma.
och vi är inte klara än på långa vägar, men ringde bovärden idag och han har beställt garderober till oss så vi har någonstans att lägga våra kläder iaf,nu ligger de i sopsäckar o inga tavlor har vi fått upp.. men vill så gärna tapetsera om...kai ska fixa v-rummet till jul...


så här vaknade jag efter en tupplur på dagen när tilde var sjuk,så hade hon lagt sig på mig..lilla stumpan..

hon kan inte ha haft det lätt i förra lägenheten på slutet,usch hemskt det var...medans nu märker man hur bra hon trivs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0