no feber

tilde har ingen feber längre med e på riktigt dåligt humör.

i lördags kom febern upp till över 40 grader och dagen efter 37,5... ja hon har varit helt utslagen o vi har varit på jouren o ringt ett par ggr... hon har till och med sovit i våran säng,jag vaknade på lördag dag "powernap" av att hon lagt sig på min mage:)

så från ons till lör kväll har hon haft hög feber..men imorgon är det tänkt att hon ska till f.skolan iaf..

i går så körde jag lollo kai över grejer till huset, o farmor var här från 11 på förm till 20 på kvällen o städa köket förutom lite mat paus o lekpaus.....så jag tänkte börja med kyl o frys tror jag...sen e det inte mycket kvar i köket!!! wiiiieeee vad skulle jag göra utan all hjälp jag får:)

tänkte lägga in bilder men de ligger på kameran o jag måste sätta igång medans solstrålen sover:P

imorgon ska vi köra över soffan oxå,,,ja det är eko i lägenheten....stackars tilde hon måste ju undra vad som händer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0