20okt.

som sagt min lediga dag idag då som blev en föreläsning,ta skit och gör det till guld,bra föreläsning hon som hade den var rolig..men det spelar ingen roll hur intressant jag tycker det e jag blir alltid såå jädra trött av att sitta still o lyssna..nästa vecka ska jag på en utb från klockan 8:30-16:00 sen till jobbet o jobba till 22....tänkte vara ledig på kvällen först men lika bra att jobba o få några kronor extra..

ja sen har jag faktiskt inte gjort ett skit hemma idag det vi ska göra är att plocka ur diskmaskin,känner inte för någe annat idag..jo lagat mat har jag gjort ris o korvstr...det var gott:)

o ikväll har vi kollat på film,jag somna i slutet men såg det senare,den heter (the last airbander) duschat och kommit fram till att vi vill ha större badkar när vi tre ska duscha blir lite trångt,men det går..
ätit smörgås o druckit varm choklad mmm o så har tilde o jag legat i sängen o tittat på paradise hotell medans pappa tittat på fotboll...

men imorgon e jag ledig o måste ta tag lite i hemmet,kul o alltid göra sådant när man e ledig men så är det väll om man inte håller efter hela tiden..och det går inte att hålla efter......


                                 

suddig bild från min mobil,den klarar inte av rörelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0