bowling

nu har jag lämnat tilde hos lollo anders o alva o ville ha en hejdå puss av tilde men nej det fick jag inte,men hon stod o log o vinkade när jag gick..tror hon ville vara kvar:) vilken tur att hon ska sova där då:) blir första gången hon sover där..haha fullt upp har de ikväll o imorgon..
när vi flyttat till huset så får alva komma o sova hos oss:)
tilde har aldrig haft problem att sova bort så tror inte det blir några problem:)

tur att tilde har så fina gudföräldrar:):)

nehe nu ska jag fixa det sista med mig kanske ta en macka oxå, sen möta upp arbetskamraten/snart grannen linda:) det kanske e 1-2 meter emellan våra hus:)
sen iväg o BOWLA jihoooo:) bara för det så går det väll skit dåligt.... NEJ så ska man ej tänka.   POSITIVA TANKAR ÄR DET SOM GÄLLER!:) HAHA
 
puss o kram
                               

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det e bara kul att ta hand om henne=) De leker ju tokbra nu ju!

2010-10-16 @ 09:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0