en bra dag


idag har jag jobbat,sen var jag o hämtade tilde från f-skolan hem o tog det lungt en stund i soffan innan hon fick lägga sig o sova,vilket jag med gjorde:) skönt var det o trött var jag..
sen kom mamma o hälsade på,,o så har vi varit hos ewa som vi byter boende med,hon skulle lämna kvar lite grejer till oss,bla, en grind som vi kan ha i trappen inne:) det var snällt..
på lör så ska vi köra grejer till hennes förråd,det är ett stort förråd så vi får nog plats med en del.

sen hem o kai adressändrade så nu är en grej avbockad iaf.....
el får väll jag försöka fixa imorgon...vet bara inte vad vi ska ha,vattenfall hade ett 3års avtal som vi kunde ta,det e billigare att ta på 3år än 1år..men jag vill inte låsa mig på 3år heller...

jag o tilde duschade sen åkte kai till träningen så jag o tilde la oss i sängen under täcket o tittade på halv åtta hos mig,sen fick hon lägga sig o sova...för imorgon ska jag på utb på min LEDIGA dag så hon ska till f-skolan...

en bra dag idag..

och det kändes bra att stå på våran blivande gräsmatta:) blommor hade hon som blommar till sommaren ett problem mindre för mig:P




Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja fy fan det är mkt att tänka på inför en flytt! Men om 1½ månad så är det klart=) Då börjar allt annat hehe!

2010-10-20 @ 09:26:36
Postat av: petra

ja fy vad jobbigt det e ...sen blir det ju inte bättre av att vi flyttar hela tiden:P

2010-10-20 @ 13:49:37
Postat av: Helena

Du skrev f-skolan i hela texten, inge dagis (= hehe

2010-10-20 @ 18:50:48
Postat av: petra

ja jag gjorde det va...försöker lära mig rätt svenska..när jag e på f-skolan så tänker jag mig alltid för vad jag säger:)

2010-10-20 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0