flänger

ja herregud vad jag flänger runt på mina lediga dagar..började igår på förm och avslutade på kvällen...jag var överallt och ingentans:)  hämtade bilen som varit inne på lagning..sköönt då är den klar!!!!! på jobbet o hämtade lite papper...hos brorsan på fika:) ja vad gjorde jag mer..kommer inte ihåg....:P
idag åkte jag till kais firma o hämtade ett papper, sen till en bilfirma och köpte vinterdäck:) då var det klart med!!!!! prutade till o med:) hehe sen har vi varit hos farmor på en fika o nu tvättar jag o tilde sover.. jag ska börja laga mat om en stund.. just det var på stan en sväng oxå:P
så ikväll ska jag bara vara hemma!!!!!!! ska kolla igenom massa gamla papper tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0