helgen snart done...

yes yes snart jobbat min helg klockan 11 imorgon så e den färdig...fre-mån...


kai ringde förut o berättade att tilde hade spytt rätt ut..(kai har kräkmage oxå) sen att hon nästan hade 39 i feber...
sen har hon sovit i princip hela eftermiddagen,först i bilen sen i sängen sen i soffan..i soffan till o med!!! ja då e hon nog sjuk...  så kai får vara hemma o rå om henne imorgon så jobbar jag.. så e jag hemma på ons om det behövs.

stackars lilla pluttan....men tror inte det e magsjuka iaf då hade hon spytt mer....peppar peppar.

jag som skulle lägga mig tidigt idag men nej det blir inte så....ska duscha fixa frukost o grejer kläder men alla ligger inne hos tilde o där är det mörkt.......jaja...får leta i tvättkorgen:P
ska kolla på ensamma mammor på play oxå........

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0