hund o kattvakt:)

svärmor o svärfar e i ullared o shoppar gärnet...fusk...  så jag kai o tilde bor hos dem så länge..från igår tills imorgon, vi är hund och kattvakt:) de bor oxå i björkhaga där vi bor, fast i ett hus, jag vill oxå bo så här.. mycket friare, egen gräsmatta, två badrum ett med badkar o ett med dusch o fler rum o större ytor att röra sig på..ja står man i kö i öbo i 20 år så kanske...
de får åka bort oftare så vi kan bo här så länge..

imorse så skulle jag o tilde duscha, nej då fick jag inte igång vattnet fick ringa farmor som sa att jag skulle vrida på några grejer vid taket..såja nu funkade det..:)  de har en dusch kabin med ångbastu massage o så.. så när jag drog igång vattnet så sprutade det vatten från alla möjliga hål, ut i badrummet...haha  men det löste sig det med..

sen tog jag tilde o rambo en promenad, tilde gick heela vägen och ville inte gå in när vi var hemma, då fick hon vara ute på baksidan en stund "eftersom vi har de möjligheterna":) inge avundsjuk.

sen blev hon kanon trött på en gång, så skulle ta en kastrull o fixa välling nej då slår jag till ett glas som jag nyss diskat så det e glas på heela golvet. *pust*

baar o plocka upp o damsuga o nu sover hon så sött o jag sitter här en stund men ska snart gå ner o sätta på tvn..

igår kom lollo anders o alva hit o tittade på idol med oss och sen kollade kai o anders på fotboll.. de e så gulliga barnen ihop:)

ikväll ska jag hämta kati"faster" som slutar jobba vid 20 o skja med tåget till gävle en stund senare o hon hinner inte med bussen, annars så blir det gott att äta o kolla på tv.. imorgon ska jag jobba o söndag o måndag.. min andra helg på raken nu men sen e jag ledig två helger o jävlar vad skönt det ska bli..

ja just det kati kom i förrgår o sov kvar hos oss och har köpt en jättefin kofta till tilde, fanns bara två stycken som den affären hade fått in o tilde fick en utav dem:) sen var vi på marieberg igår o handlade en jättefin klänning till tilde o kati köpte en kanon fin jeans väst..jag måste ta kort på det o sätta in..men här går det inte att lägga in bilder från kameran har ingen sladd..

nu vet jag inte hur jag skrivit, skrivit det som dykt upp i hjärnan:P



haha hittade bilder på deras dator som jag måste lägga in:P





Kommentarer
Postat av: Lollo

Skaplig kagge hahahaha! Men guuuud vilken söt bild på Tilde i bilen! Gullhöna!

2010-10-01 @ 13:38:33
URL: http://lollloz.blogg.se/
Postat av: helena

vad fin du var på den bilden där kai målar i bakgrunden!

2010-10-03 @ 21:07:02
Postat av: helena

vad fin du är på kortet med kai i bakgrunden som målar!

2010-10-03 @ 21:12:53
Postat av: helena

haha oj det första inlägget kom visst in (= hehe

2010-10-03 @ 21:13:38
Postat av: petra

tack:) the black women:)

2010-10-03 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0