jobbhelg ÖVER nästan

jobbar dag imorgon sen har jag bannemej gjort mina två helger på raken,och förtjänar två lediga helger...jajemen..i helgen kommer min far o leia hit:)

imorse när kai kom in till tilde så hade hon haft rooligt...brunt i hela sängen på spjälorna golvet ja överallt:) o jag jobba..det var väll tur det:P

imorgon är det förskola för tilde, första gången på 2veckor,o nu ska hon vara frisk ett tag..hon kommer tycka det är såå roligt...


haha snygg bild,men åå vad hon försöker cykla:) hon har sett hur mamma gör NOT

såå söt bild:)

tilde o rambo står o väntar på oss:P

så här glad kan man vara när man får hålla en vovve:)

och så här ledsen när man inte får hålla en vovve:(



och så avslutar vi detta inlägg med våran prinsessa såklart:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ni kan ju skaffa hund, det är ju bara skicka ut tilde på promenad med vovven om ni inte orkar hehe=)

2010-10-04 @ 08:15:41
Postat av: Anonym

ja men absolut..NOT..vi får låna rambo ist:)

2010-10-04 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0