oj oj oj

som rubriken lyder,oj oj oj vad vi flyttade grejer igår....vi fällde sätena i bilen så vi fick stor yta att lägga grejer på..

förråd tömt-ewa har fyllt det med sina grejer.
tildes rum i princip tömd en säng kvar bara
klädkammaren nästan tömd.

direkt när jag åkte från jobbet så körde vi som f*n det blev 7-8 vändor med bilen guud vad skönt att hon bor nära oss:)  vi hade ett skåp som jag trodde jag inte skulle klara av att bära nerför trappen o grejer men JODÅ det klarade jag av:) vi behövde inte be om hjälp... jag måste vara stark eller så är det viljan..:)
nej det kanske inte är så tungt men jag tyckte det när vi bar det från vårat sovrum till tildes rum..

så ewa får tillgång till tildes rum inom kort ska bara städa ur det..och vi får tillgång till ett rum hos ewa..men vi ar burit bort nästan alla grejer som vi inte använder så vi kanske ska vänta ett tag vi ska ju inte flytta imorgon..men vilken tur att vi kan hjälpa varandra genom att ge plats..
så nu har kai fått tapeter o ska tapetsera om vårat kök till ewa...men vi kom fram till att spackla o slipa kan vi göra men han törs nog inte tapetsera för tidigt....ifall tilde kör in med något i väggen lr dylikt...

när vi hade flyttat klart igår så åkte vi till farmor där tilde var,där fick vi mat:) sen drack vi lite kaffe o tog det lungt var väll hemma efter halv 8...

vi skulle städa ur tildes rum men orkade inte,så vi tog en varsin folköl o talade lite sen blev det skräckfilm (mirrors) inte för att den var så läskig men men....o åt chips o dipp....

så nu är kai iväg på match o jag sitter i morgonrock och är trött...men får se till att vakna till lite jag ska jobba o vi ska till kumla på dans:)

imorgon jobbar jag bara 7-11 sen ska jag klippa mig:) det BEHÖVS!!!!!

ja just det ewa sa att vi fick ställa in akvariumet några dagar innan vi flyttar för det tar ju ett par timmar att fixa med.....så hoppas hon känner samma sak när det närmar sig för vi tar ju ändå hennes el o vatten några dagar,sen att hon ska mata dem oxå... det skulle underlätta massor...
så det vi egentligen behöver ha hjälp med e stora tvn o akvariumet resten orkar nog jag o kai skulle jag tro...

nej dags att klä på sig kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0