ok!!

ok!nu är det klart....från o med 1dec-10 så är står huset på petra nederman o kai rounakangas:)
vi var på öbo o skrev papprena idag kl 16...vi flyttar in helgen innan så det blir väll den 26 nov lr där omkring iaf,så j***a jobbigt med akvariumet....kai ska tapetsera om vardagsrummet så fort vi fått över grejerna ,och då kan vi inte akvariumet där, så vi måste väll fylla upp det igen o ställa in i ett annat rum sen 2dagar senare när det e klart så e det dags att tömma det igen o flytta på det.....jaja det är ju bara nu...

sen kommer ju hantverkarna vara hos oss i 6veckor o komma i tid o otid o många rum som vi ska fixa iordning, så till sommaren kan man nog ta emot besök igen.haha

MEN DET KÄNNS BRA:):):)   

så dags att börja packa o fixa....

på fredag så ska jag o bowla med några från jobbet,det var väll kanske 2år sen jag bowlade sist, och Pär en arbetskamrat o jag kommer tävla, han tror att han vinner över mig..haha   kul kille:):)

nu en liten film på tilde,hon har fått för sig att lägga macka på huvudet som sen ska flyga av..hmmm konstiga idéer..:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0