svettig

vaknade med världens huvudvärk..vad mysigt det e att vakna så.... jaja tog treo och frukost,sen jävlar började jag....nu har jag monterat ner gäst sängen o stallt in den i tildes rum o tagit ner hennes tavlor gradiner sänghimmel osv,och flyttade in hennes säng o leksaker i gästrummet och gästsängen i hennes rum..så nu bor hon där tills vi flyttar....o alla kartonger ska in i tildes rum tills vi får börja bära över grejer till huset...
tilde sover nu, trodde det skulle ta tid för henne eftersom det e nytt rum men hon drack vällingen la sig på sidan och somna;)

så nu e jag helt slut och kl 14 börjar jag jobba....

ska ta o göra mig iordning lite,o plocka lite så man kan gå in i lägenheten:P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på 200 kr! Länk: http://cviklund.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2010-10-14 @ 11:49:21
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0