......



skrev ett inlägg förut.....men så kommer man emot någon knapp så förstörs allt man skrivit...kul!

hmm

var ute i fredags med lollo på ritz...så var den utgången för detta år avklarat,,kan ev sträcka mig till en pub om jag ska ut någon mer gång...
så kul är det inte att betala en massa pengar i inträde....

igår tog vi en tidig kväll..20:30 låg vi i sängen o kolla på tv..kai somna 22 o jag 22:30 kanske..till 9:00 i morse..tilde tog oxå sovmorgon...det var skönt..det jobbiga blir imorgon bitti när man ska upp 5:30.......så jag gissar inte på en tidig kväll ikväll.....

när jag bodde i vingåker och i vivalla med lollo o jenny, ja då minsann var vi ute lr festade minst 3dagar i veckan..utan problem!! nu blir man så otroligt trött dagen efter.....det e inte värt det...

jag vill ha ledigt mån tis med det skulle vara skönt med en lite längre helg..nästa helg jobbar jag.

städar lite idag,ví har såå mycket med tvätt..men nu somna tilde o kai spelar fifa o jag funderar på att slappa lite med en tidning en stund...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0