gjort min helg!!!!!

skönt skönt skönt....nu har jag gjort min jobbar helg!!! så e ledig fre lör sön nästa helg!!wiiieee då vill jag göra någe roligt:)

sist jag jobbade 7-11 så la jag mig på dagen o sov en timme o herregud vad trött jag var hela dagen efter det..så idag ska jag icke lägga mig,,,har en del att göra hemma SOM VANLIGT... städar man inte på jobbet så gör man det hemma.... men nu softar jag med en kopp kaffe medans tilde ligger inne på sitt rum o tjoar...hon ska sova!

så skönt att lägga sig ikväll och inte ha några måsten för imorgon...alva kommer hit en stund på kvällen men det e bara roligt;) alltid roligt med barn om man inte e för trött..hehe


kom igen tilde..kasta bollen...

kai o anders på mini stolar:)

mys stund på morgonen:)

några bilder som jag hittade...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0