hungrig

e hemma med lilla tillan,hon e inte riktigt frisk:( nu har hon sovit hur länge som helst,jag tittade in till henne o då satt hon upp i sängen,gick o kissa och kolla till henne igen då har hon lagt sig ner..hoppas hon sover bort den dumma förkylningen..

hade en jätte mysig kväll härom kvällen med la familia,,vi lagade mat i tildes kök:)haha lr tilde lagade mat..jag kom på att vi hade sån här lera som vi gjorde köttbullar som tilde stekte o hade sig med:) vi satt väll i hennes rum i flera timmar o lekte o avslutade kvällen med att alla tre låg på sängen o tittade på idol:)  ja det är bra mysigt att ha barn:)

sen börjar talet släppa lite för henne..mer o mer kommer fram..:) rooligt:) kan inte fatta att hon är så stor..1 1/2 år!!

nej nu hör jag henne så snart ska vi äta mat..lasange..

kais hemmagjorda lasange e ju för god,med petras fetaost sallad..(fast den tog slut igår)


detta är inte heller helt fel...mums...nu e jag hungrig.....(kai som lagat) såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0