jobbat för denna dag..

jobbat idag,sen hämtade jag tilde från förskolan,då satt alla barnen o mumsade på glass:) tilde har blivit biten på vänstra armen och och högra handen..så man ser tänderna men det gick inte igenom...det gjorde nog ont..bara hon inte tar efter o börjar bitas själv..hon har gjort det för längesen och det är absolut förbjudet..

sen fick hon massor med beröm, att hon lär sig saker så fort,att hon är så trygg osv..det är roligt att höra.:)
hon älskar när de sjunger o hon sjunger med, gör rörelser och kan vissa ord som hon sjunger:)

nu sover hon o jag ska nog lägga mig o läsa eller kolla på någon film..slappa lite..disken har jag redan tagit..hehe..resten får vänta:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0