ledig dag

en arbetskamrat ville byta lite turer med mig denna vecka så idag blev jag ledig sen jobbar jag ons tors,ledig fre,jobbar lör,sön,mån..så skulle igentligen varit ledig ons-tors..men skönt att vara hemma fre kväll....

vaknade vid 10 och det var tyst,tilde sov fortf hon vakna vid halv 11..så jag tog mig kaffe o kolla nätet lite....

idag ska jag städa....men...jag fastnade i tildes rum o flera timmar,tänkte möblera om men det är inte så lätt...HON BEHÖVER STÖRRE RUM! det är rätt så hyfsat men inte tillräckligt....

nu har jag lagt henne o satte mig en stund i soffan men ska ta tag i någe har jag tänkt... haha går fortf runt i pyjamas:P

konstigt att så fort man e ledig så ska man städa osv,man gör aldrig någe roligt känns det som..jaja men skönt att bara vara hemma..

jag hängde tvätt förut lr vi ska jag säga..tilde gav mig blöta kläder som jag hängde,sen när jag började vika ihop det rena så tar hon alla kläder som jag vikt och lägger på hänggrejen.....haha duktiga tjej...

vad stor hon börjar bli...vi borstar tänderna tillsammans,hänger tvätt, tvättar,pratar:)fast jag förstår inte riktigt vad hon säger..men snart så:)



såå längesen känns det som.... min lilla/stora snutta♥♥

har tagit fler bilder som jag ska lägga in...men nej nu har jag inte tid ikväll kanske:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0