lördag

lördags lördag lördag...snart sön snart mån=jobb!! usch jag vill inte jobba känner inte för det...det har blivit lite mycket på senaste tiden angående jobb....mycket att tänka på..tråkigt..

jag jobbade på ett ställe i örebro för ett par år sen som jag blev sjukskriven ifrån..jag gick i princip in i väggen.....  så jag blev sjukskriven ett tag tills de fixade ett nytt jobb åt mig... efter det så har jag varit och hälsat på en gång för att sen kunna lägga det bakom mig för gott...

men NEJ nu blir jag tvingad att åka dit igen nästa sön för att gå brevid en ny gäst som kommer...

så mina tankar börja snurra, jag vill inte, jag får bara en massa minnen från tiden jag jobbade där hur dåligt jag mådde psykiskt och fysiskt... så det känns jobbigt...

visst det kanske bara är bra för mig att åka dit..men är det meningen att jag ska gräma mig över det låångt innan... men det är väll så, har man ett jobb så ska man göra precis som chefen vill hur dåligt man än mår över saker och ting...som fritid finns inte...det är bara att skjuta på min arbetstid om det behövs även om jag har planer efter min jobbtid på schemat!!!!!!

ska inte tänka på jobb på fritiden men ååååååååååå..........

jag e iaf ledig idag o imorgon sen jobbar jag 2 helger på raken....fy vad tråkigt..ok en helg i taget det räcker......

mmm visst fan kan man vara lite negativ ibland.

nej nu har min kära sambo lagat mat:)  skivad ungspot,grekiskt lantbröd,tzatziki,marinerad kyckling inkl lax:)

vad skulle jag göra utan min sambo som lagar så god mat som sätter sig direkt på bilringarna:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är för jävligt att du ska behöva åka dit. Empati, vad e det?? O utan kajans mat skulle du leva på pulverpasta sås, pannkakor och potatisbullar:D

2010-09-19 @ 23:30:56
Postat av: petra

det är ju good mat det:)

2010-09-20 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0