fredag idag igen:)

idag har jag min lediga dag sen jobbar jag helg igen,så ikväll ska jag o några arbetskamrater disco bowla:) hoppas det går bättre än vad det har gjort de senaste gångerna..

idag håller jag på hemma för fullt tog en paus på 5 min,:) så jädra tråkigt att hålla på med kläder! har gått igenom tildes kläder,ska införskaffa mig lite sommarkläder till henne.. ja mig med!

var hos en jobbarkompis igår som hade fixat 2st tripptrapp stolar till mig GRATIS! fina var de med..... + att jag fick massa regnkläder o annat:) en vagn som jag ev ska köpa av dem ska ut o gå lite sen:) 

tänkte att tilde skulle somna så ska jag fortsätta plockandet sen laga mat,börjar bli hungrig.........

jag skulle behöva sola men nu har vi hantverkare här igen som ska fixa fasaden på huset o tycker det e så jobbigt med de springandes omkring............

nej nu har jag inte tid med detta längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0