huvudvärk...morr...........

fullt ös varje dag känns det som..jobbat idag o suttit på möte som slutade i jordens huvudvärk fick en alvedon av en arbetskamrat och satt med ett kallt glas mot huvudet...
åkte hem o mamma kom o gick o hämta tilde sen åkte vi till mega en sväng o när vi kom hem åkte kai o patrik till mammas bo o hämtade lite utemöbler som vi ska låna!

så drack vi lite kaffe när de kom tillbaka sen kom min kära huvudvärk tillbaka,kai o jag tog ett bad o det var skönt avslappnande så det kändes bättre men har ont nu....så ligger i sängen under täcke o kollar dator o kollar greys....... + att jag har blivit förkyld..morr..........

gnäll gnäll gnäll ídag känner jag blir nog bra när jag får sova lite.......det värsta är att big brother e så sent bara....hade helst velat sova vid 22 taget...

ledig i helgen iaf och inga planer har vi!!! känns skönt faktiskt....

skriver jag mer blir det bara mer gnäll...:P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.

Jag vet hur det är. Har ocksâ haft en huvudvärk i flera dagar nu som vägrar att släppa!

Det är inte kul.

Men jag kommer ihâg att man ofta fick huvudvärk av personalmöten..

Hoppas du blir bättre snart iaf!

Hade bra.

Kram Johanna

2011-04-14 @ 09:52:04
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0