prick nu för 2år sen!!

Så plocka de ut tilde från magen min...

satt och läste min förlossnings journal i morse,där står det tidpunkter o vad de gjorde osv....
trött och uppgiven stod den 8 i morse tror jag o ja trött o uppgiven var precis det jag var,man får tillbaka en hel del minnen när man läser den...ja fyfan vad hemskt det var inget jag känner för att göra om direkt..

och 2 år har det gått sen dess,just nu sydde de ihop mig...

2 hela år har våran lilla tjej blivit:) grattis min lilla tjej min nr 1 i hjärtat mitt♥


en säng har tilde fått från mamma och pappa o en cykel:) sen fick hon en docka imorse:)

idag ska vi ha kalas min familj kommer nästan alla någon fattas,o imorgon blir det kais familj de flesta där med o någon fattas.

så fullt ös denna helg...lär väll gå upp någe kilo...
om 50 min ska alla komma!! o tilde sover så dags att väcka henne snart!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha blev helt tårögd när ja läste detta=) KOmmer så väl ihåg denna dagen för 2 år sen, lyckan när Kai ringde och berättade att ni fått en liten dotter! Finaste lilla Tilde!

2011-04-02 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0