sön

mormor var på besök från fre-lör:) vi åt gott o kolla på tv o var ute i lekparken osv:) när mormor åkte hem igår så kom kais kusin med familj,tilde fick present en pool så nu blir det bada av i sommar:) vi grillade korv o snacka massa:)
så när de åkte hem så åkte vi till affären o handla lite chips o dipp till kvällen.sen hade de tivoli utanför så vi gick dit o kai ville köpa en lott för 20kr o vann!!!!!!!!!!!! choklad!!!!!
sen åkte kai o tilde karusell:)



o igår kväll kolla vi på film gullivers resor o åt chips,när filmen var slut vid 21 fick tilde lägga sig o 20 min senare gick jag o la mig så sjukt trött..så kl 22 en lör kväll sov jag...kul tjej...:P
o vaknade idag med huvudvärk!! det bara spränger har tagit alvedon så sitter o väntar på att den ska värka med det verkar gå trögt.. så ons tors fre lör sön har jag haft sprängande....så jävla tråkigt e det...

idag har vi inga planer blir att ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0