tors 14/4

började dagen på jobbet,hämtade tilde innan hon ätit på dagis det vill jag inte göra om....kändes inge bra för mig och säkert inte henne.hmm

Vi åt sen la jag henne o jag somna själv i soffan o efter 20min kom hon ner!!!och var inte så glad heller för hon ville att jag skulle läsa en bok men jag orkade inte just då....härligt när en annan inte brukar var på strålande humör när jag sovit en stund på dagen och blir VÄCKT,,det vet LOLLO hon är livrädd för att väcka mig om jag sover..... förlåt lollo!!!:P  idag hade hon till o med kollat vad klockan var när jag skickat sms att jag skulle vila osv sen hur länge det hade gått....så hon chansade att ringa...haha
jag stänger ALLTID av ljudet!!! så det e bara att ringa!!!:) låter som jag e värsta monstret.:P

sen kom lollo o alv,a kai efter en liten stund o då grillade vi kött o strips o skiiit god vitlökss sås kai gjorde....passar klockrent till hemmagjord kebabtallrik.! jag ÄLSKAR vitlöks såser!!

barnen lekte ute, åkte på tildes motorcykel:) + lite bråk såklart, det är ju väldigt viktigt att man ska ha SAMMA sak! sen har tilde kommit på hur roligt det e att kasta sand på andra...:P

när lollo o alva åkte hem tog vi alla ett bad sen var det dag för tilde att sova....

carro kom förbi en stund o snacka lite oxå:)

ja denna dag flög förbi...nu ska jag lägga mig i sängen o invänta bb o hoppas det händer någe roligt.!  ställa kl på 05:40!!

bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

Postat av: Lollo

Haha ja fy fan, mitt värsta var när du sa att jag skulle väcka dig efter en timme eller nåt, när vi bodde i vivalla! Det bästa var om din mobil ringde innan så du vakna av den haaha

2011-04-16 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0