sunny day

Denna dag har INTE gått i lugnets tecken.......jobbade förm sen åkte jag hem till lollo o alva på kaffe o sen vidare till patrik o carro på mer kaffe sen handla på willys....HATAR att handla spec som tilde fick ett ryck o det kändes som ALLA stod o stirrade på mig..............
sen hem laga mat o leka på baksidan, min kära mor kom med björkris som hon plockat;) o satte fjädrar på....:)  så ja vi har varit ute hela kvällen o tilde däcka i sängen för e halvtimme sen mamma har åkt hem o kai e på träning.....

jag o kai körde klockan på baksidan,vi gjorde ofta det i vingåker,kommer ihåg när vi träffades några kompisar hos mig i huset  o stod i ring o körde klockan!!! jag klarade 53 lr 54 st på raken och jag kan BARA köra på höger knä någe annat funkar inte.....idag klarade jag 13st!! grym...:P  haha

nu ska jag softa lite innan lollo kommer förbi här en sväng,sen blir det desperete o big brother o john blund....

vaknade i morse med huvudvärk tog alvedon brus då........och ja det har inte kommit tillbaka,känns så skönt...hoppas det håller i sig nu orkar så mycket mer.



jag var barnvakt åt liam o felicia igår så vi åkte till torpet till kennet o anders:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0