välsignad

ja jag är välsignad tacksam över mina nära som ger mig oss kärlek..man behöver kärlek,man behöver vänner som man kan prata med allt om..

tilde hade ju kalas igår och det  var jätte trevligt:) sen stannade lollo anders o alva kvar o jag o lollo tog en promenad,skönt!!
sen när de skulle åka hem så fick tilde cykla lite alva provade oxå:)
tog en liten bil tur o sen var vi säkert på baksidan i 1 timme o lekte med tilde......    precis det jag ville ha att jag kai tilde verkligen kan vara ute på våran tomt!!!!

patrik carro kom sen så sjöng vi karaoke:)

en trevlig dag..idag kommer kais släktingar så ska vi fira vidare:)

bilder kommer när jag har tiden....

tycker lollo har gjort ett sånt fint inlägg på sin blogg..

lollloz.blogg.se

puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Lollo

Puss på er med=)

2011-04-03 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0