buuuu

i lördags fick jag ett samtal av sandra som frågade om vi ville komma till johans föräldrars stuga lr ja stuga kan man inte ett enormt hus på över 200kvm......klart vi ville åka dit så vi packade o åkte:) det låg i dals långed ca 24 mil så det var en bit att åka men värt det!
vi hade kanon mysigt lungt o skönt,vi åt gooood mat hemmagjord pot gratäng o fetasallad o grillat fläskfile:) 
vi spela spel o gick i underjordiska gångar,SKITÄCKLIGT.................
man gick in som i en jordkällare o det var enorma spindlar o sten väggar o ja som en riktig skräckfilm,när vi gick in i den andra var det massa trädörrar o när jag kolla bakom mig ser jag sandra stå i regnet med en mörk luva på sig......usch ja tänk om det hade varit en ond man......o klockan var ju efter 00...
tilde sov emellan oss så kvart i tio stod hon brevid sängen så då vart det sovmorgon iaf så åt vi en brakfrukost o åkte hem.......... hoppas det blir snart igen:)


inatt har jag inte sovit många timmar,har kissat en gång i timmen och haft såå ont i magen,inte sammandragningar utan ont,hur jag än legat.....men idag känns det inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0