då skriver man några ord

jag blir tjockare o tjockare tyngre o tyngre,jag e inte speciellt positiv just nu.....det beror på hur mina dagar e,jag har fått problem med andningen får nästan panik när jag inte kan andas.....bebisen ligger väll o trycker,jag stod inne på affären o kunde knappt andas då ska jag försöka få till en bra ställning så jag får tillräckligt med luft.men igår hade jag en bra dag:) kände mig lättare o inga problem med att andas hoppas det lättar nu!
igår kväll var vi hos anna o ubbe o åt o fikade:)

inatt har jag haft en HEMSK natt,kl 2 inatt hörde jag tilde ropa mamma gråtandes så gick upp till henne o la henne, sen har jag vänt mig om säkert 50ggr från ena sidan till den andra,o kissat massa ggr,o fått spring i höger ben.....usch visste inte om jag skulle ta en promenad kl 4 inatt lr vad jág skulle göra.....detta e det värsta med graviditeten när man blir tung o allt blir bara jobbigt...


jag vill att det ska bli den 31aug då vi ska på tillväxt,vem vet vi kanske får veta könet då vi får iaf veta om det blir planerat snitt.....

men idag ska vi ut o cykla:) fixa frulle o dra!





tilde ute o cyklar


o även mormor  ville cykla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0