förlossningen

ja där var jag igår o hälsade på..
Tror min slempropp gick i förrgår så tänkte att det kanske var bäst att ringa o kolla med jouren,men de sa att jag skulle ringa till förlossningen så det gjorde jag, o de tyckte det var bäst med en koll.
ja så jag åkte dit o fick väga mig,,den vågen visade 4kg mer än vad vågen på mvc gör,det kan ju inte bara stämma!!
sen kollade de blodtryck,urin o så fick jag plattor på magen som kollade bebisens hjärta o mina sammandragningar.
fick ju namn på armen o grejer så hoppades verkligen inte att jag skulle få vara kvar,men sen kom läkaren o kollade så jag inte hade öppnat mig med ett ultraljud och det hade jag inte gjort!
så jag åkte hem igen!  det e ju ett par veckor kvar tills bebisen ska komma så lite väl tidigt nu den måste få gro till sig lite!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja den får ligga o tjocka på sig lite till annars blir det en liiiten kotte att sniffa på=)

2011-08-01 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0