tyst o lungt:)

fy farao vilken dålig dag jag hade igår...............
var trött på allt.....orkar ju ingenting ibland...tycker synd om tilde när jag inte orkar.......
vill bara att allt ska vara klart nu så att jag kan bli normal o springa o jaga tilde o allt sånt jag brukar göra,bära upp henne för trappen utan att det ska kännas som man föder snart..
det värsta är ju mitt kisseri,men igår kolla vi på film tror jag gick på toa bara 4ggr o inatt oxå 4ggr:)
sen har tilde sovit hos mormor så jag har tagit det luuungt idag,tyst o skönt! jag käkade frukost i sängen, titta på tv o satt lite med datorn..12:10 gick jag upp:) ooops:)
jag märker att jag måste ta det lungt annars blir jag grymt trött i kroppen....

lollo var förbi på en kopp kaffe nu men har åkt o jag ska plocka in lite kläder innan mamma kommer med tilde...


33+2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0