whoop whoop

lämnade tilde på dagis kl 9 imorse,sen åkte jag till jobbet o kolla hur mycket lön jag skulle få o det var INTE mycket!  ja sen tog jag en tur till lollo o alva o fick lite frukost:) o nu e jag hemma o ska sitta i soffan i 5 min innan jag ska fixa lite... känns konstigt att inte ha tilde här men ganska skönt faktiskt det blir ju liiite lugnare!


ja igår så tog vi en tur till akuten med tilde,hon höll på med sin tripp trapp stol o halka till o bet  igenom läppen trodde vi iaf,men ringde sjukvårdsupplysningen o de sa att vi skulle åka dit eftersom det e i ansiktet,det blev ett hack i läppen o under läppen på utsidan..
men de sa att de inte skulle göra något så vi åkte hem igen..
det gjorde nog rejält ont på henne skulle jag tro...usch..

ja kl 14 ska hon hämtas sen ska vi laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0