1dec

då har vi klivit in i december då.... herregud vad läskigt fort det går... fan snart inne på 2012 det året jag fyller 28.aaaaa hjälp.. jag som längtade tills jag fyllde 23 för då fick vi åka på birka kryssningar men sen skulle man stanna där...

men vilken fest jag o kai måste slå till med när vi fyller 30 det e ju bara en dag emellan oss + att vi fyller på sommaren:)

denna morgon har startat väldigt bra, tilde var hur glad som helst hon satte på musik på milos babygunga o dansade o hade sig:) sen älskar hon verkligen att gå till dagis hon blir jätteglad när hon får gå dit... inte en gång har hon varit ledsen när vi lämnat henne undrar hur det blir med milo:0 nu e det ju bra länge kvar innan han ska dit ett år iaf!
milo sover fortf bytte blöja o klädde på han i sömnen så han ligger ute!

i tisdags var jag o lollo på vattenaerobic det var kul denna gång med, men jag e verkligen såå jäkla svag när jag ska träna armarna...så två ggr till ska jag gå sen e det uppehåll tre v,o nästa vecka har jag tänkt att gå o bada med tilde.nu har jag en baddräkt så nu kan jag ju bada!


imorgon har vi tänkt att ta en bastu det är skönt nu när det är lite kallare ute o tilde e ju som galen i o basta,hon sitter ju högst upp o försöker kasta vatten på agregatet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0