dagen innan det smäller

javisst nyårsafton imorgon då.....

när jag var gravid så gick tiden långsamt och jag tänkte att denna höst kommer gå så fort för att då har ju våran efterlängtade bebis kommit,och som det stämmer denna höst har gått sjuuuukt fort....... jag hänger inte riktigt med faktiskt, från förlossningen tills nu så har det kännts som nån knäppt med fingrarna så var vi snart på ett nytt år.
Milo är redan tre månader.....
Men år 2012 då får lollo och anders barn! o jag får tillbaka min lollo:)som jag längtar!! hon är min lollo nu med men det e inte samma sak,sen e jag sjukt nyfiken på bebisen jag har alltid trott att det ska bli en pojke men jag har nog ändrat mig nu, så nu tror jag det blir en tjej en liten tös:)

sen har vi bestämt ett dop datum som blir i mars,januari är för nära jul och i februari ska det komma barn o en del som vi vill kommer är utomlands...så får hoppas att de flesta kan komma i mars....

vi skulle ha sista helgen i feb men då skulle det bli en annan kyrka och en annan lokal som kosta 1200..sjuuukt dyrt,så då bokade vi lokalen här där vi bor men där tror vi det kan bli trångt med sittplatser fast det vet vi ju inte eftersom vi inte kollat,,men vi bokade om så samma kyrka samma lokal som tilde fast en ennan präst...det e tråkigt.....men han e säkert bra..
det som kan vara är att dopklänningen e för liten,och att milo kommer vara tuung att bära..

och julafton har varit,ungarna fick många fina klappar vi med:) jag hade det jättemysigt det enda var att jag hann inte alls med tilde när hon öppna sina klappar men fick ju se hennes sen..tror vi va vakna till 2 på natten o bara satt o prata,mamma patrik kennet o anders hade lagt sig vid halv fyra.
sen på juldagen åkte vi till min pappa o fikade dit kom även bror med familj och skulle sova kvar,vi åkte vidare hem så kom kais mamma o syster så bytte vi julklappar vi vuxna:)

ja så var den dagen förbi och på måndagen fick jag ett sms av min goda vän sandra om hon och johan fick komma hit samma dag..javisst skrev jag, så de packade och hoppade in i bilen o åkte från göteborg till örebro! jättekul att de kom..!.sen åkte de hem på onsdagen,tilde och milo fick jättefiina klappar:)  vi var på marieberg på tisdagen och bastade på kvällen och pratade en massa...
vi försökte ha de kvar över nyår men det lyckades inte sandra ska jobba..men nu ses vi till dopet igen:)lite tomt e det skulle vilja ses oftare.

idag ska det fixas hemma , handlas lite tills imorgon , hämta badtunnan!!!!!!!!! och som det e nu verkar det inte som det ska börja regna lr blåsa imorgon hoppas hoppas hoppas! ja sen e det ju kais o min förlovningsdag 4år. så vi funderar på att gå ut o äta,men det e ju det om tid finnes, farmor skulle ta barna i såfall..
kul med FÖRLOVNINGS dag jag som inte ens får på mig ringen,det får bli mitt nyårslöfte gå ner om fingrarna...haha


Kommentarer
Postat av: Lollo

Håll ut snart kommer den gamla vanliga Lollo med mjuk mage, läckande tuttar och huvudet under armen! En cigg i käften och en pava vin i handen sen jäklar=)

2011-12-30 @ 17:29:07
Postat av: Petra

Som jag längtar!

2011-12-30 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0